03.04.2017

Порядок вирішення спорів

Всі Спори і розбіжності, які можуть виникнути щодо тлумачення і застосування Договору або в зв’язку з ним, або інші суперечки, які можуть виникнути при взаємодії між Постачальником і Споживачем будуть вирішуватися шляхом переговорів і консультацій. У випадку неможливості досягнення згоди Сторін в процесі переговорів і консультацій, Сторони мають право звернутися із заявою про вирішення спору в Регулятора або його територіального підрозділу і / або передати спір до господарських судів України. Врегулювання суперечок Регулятором або його територіальним підрозділом здійснюється відповідно до затвердженого Регулятором порядку. Звернення до регулятора або його територіального підрозділу не позбавляє Сторони права на вирішення спору в судовому порядку.

Відповідальна особа за розв’язання спорів: Іващенко Олена Михайлівна 068-28-29-363

Режим роботи:
пн-чт з 8-30 до 17-30
пт з 8-30 до 16-30

обідня перерва з 12-30 до 13-30

 

Порядок звернень споживачів

Письмове звернення/скаргу/претензію до Товариства можна подати наступним чином:
• надіслати поштою на адресу: 18002, м.Черкаси, вул. Гоголя, 137;
• надіслати електронний лист на адресу: tovcgk@ukr.net;
• оформити звернення/скаргу/претензію через мобільний додаток “Енергетика онлайн”, який можна завантажити з Google Play

 

Вимоги до оформлення письмового звернення:
1) Повинно бути вказано:
– для побутового споживача: прізвище, ім’я, по батькові, адреса;

– для юридичного споживача, фізичної особи підприємця: назва, юридична адреса, адреса знаходження об’єкта газопостачання/електропостачання.
2) Викладено суть порушеного питання пропозиції, заяви чи скарги, прохання чи вимоги;
3) Письмове звернення/скарга/претензія повинно бути підписано заявником (заявниками) із зазначенням дати. При поданні звернення/скарги/претензії в електронному вигляді також має бути зазначено електронну поштову адресу, на яку заявнику може бути надіслано відповідь, або відомості про інші засоби зв’язку з ним. Застосування електронного цифрового підпису при надсиланні електронним зв’язком не вимагається.

 

Розгляд письмового звернення:
Звернення/скарга/претензія розглядається в термін визначений чинним законодавством України.
Телефон для довідок за зверненнями споживачів: (0472) 54-45-64

 

Для надання повідомлення про загрозу електробезпеки необхідно зателефонувати за номерами телефонів (0472) 54-45-64 або надіслати листа електронною поштою на адресу: tovcgk@ukr.net. При цьому в темі звернення обов’язково зазначається «Загроза електробезпеки»